Wednesday, December 7, 2011

Christmas Wreath




Pinned Image


I saw the above picture on Pinterest and knew it was about time I put something on my door. So I decided to use it as my inspiration. With a wreath off my mom's front door  (shhh don't tell) and ice skates from Tai Pain Trading I created this....


It isn't rustic and vintage like I like the first but that is one I can still dream for.

 You can't have all your dreams now because what is there to look forward to ~ quote by my lovely husband.

He just says this when it is something he never really cares to spend the money on, like a perfect shelving unit to fit all my storage tubs and organized by it by color. OH, and don't forget the cute labels. IS it sad that that is my dream?



Today I am linking up with All Things Lovely...

6 comments:

  1. i love it!! it turned out so cute. I think its better than the original!
    so cute

    xoxo
    Cami

    ReplyDelete
  2. Bridget.. this is such a cute wreath! Sometimes I get on our facebook and today when I did I saw this post linked to your facebook, what a darling blog. Really, so so cute! You are even more beautiful, cute, creative and talented than everyone has told me!

    ReplyDelete
  3. Thanks for sharing the information. It is very useful for my future.
    keep sharing. Can you play more games at :

    - mortal kombat xl
    - atari breakout
    - dragon ball z games
    - friv
    - diep.io

    ReplyDelete
  4. وتقدم شركة الافضل خدمات تنظيف الأسقف والجدران والشبابيك والأبواب والأرضيات والسيراميك حتى وان كان تنظيفها أمر شاق وصعب فلا يصعب علينا شيء بإذن الله، وستجد لدى شركتنا كأفضل شركة تنظيف فلل الأمانة والمصداقية والدقة والسرعة في الأداء والدقة في العمل.
    افضل شركة مكافحة حشرات بالرياض

    نهتم دائما باقتناء افضل انواع المبيدات سواء المستوردة او المحلية و يتم لها العديد من التجارب للتاكد من خلوها من اي اضرار قد تصيب الصحة العامة او تضر بالانسان و اختبار الرائحة التي تخرج بعد استعمال المبيدات و مراعاة الاشتراطات الصحية الواجب توافرها في هذة الادوية
    شركة نظافة شقق بالرياض
    مستودعات تخزين العفش بالرياض

    محلات شراء الاثاث المستعمل بالرياض منتشرة في كل مكان و عليها اقبال رهيب من مختلف الطبقات الاجتماعية و مختلف الشرائح العمرية و السبب الرئيسي في دلك لكونها صفقة ممتازة فانت تحصل علي آتات بنسبة 70 الي 85 في المئة جديد في مقابل دفع نصف او اكتر بقليل من تمن الآتات الاصلي , كما ان الطرف الاخر يحصل علي ربح من هامش فرق السعر بين البيع و الشراء , وبالتالي فالكل مستفيد .
    شراء اثاث مستعمل بالرياض
    يبدأ عمل الشركة في تنظيف الخزانات بتفريغه أولاً من المياه بواسطة غطاس حتى يتم تنظيفه بعد ذلك ويتم تطهيره بأفضل المطهرات من الجوانب لإزالة كل ما تعلق به من الأوساخ ومن ثم غسيله بطرقٍ مميزة لكي لا يبقى به أية أوساخٍ أو رواسب ويتم التأكد من نظافته بشكلٍ كامل وتقوم الشركة بعملية غسيل و تطهير الخزانات العلوية والأرضية بنفس الطريقة وبشكلٍ كامل.

    شركة تسليك مجاري بالدمام
    شركة التنظيف بالدمام

     

    افضل شركة تخزين عفش

    افضل شركات تخزين العفش بالرياض

     

    ReplyDelete
  5. معلم جبس بورد بالرياض
    يعتبر معلم جبس من أفضل المعلمين المتخصصين في القيام بتركيب كافة أعمال الجبس وأيضاً الديكورات والدهانات، وهو معلم جبس بالرياض، حيث أنه يتمتع بالكثير من المميزات منها الخبرات الكبيرة التي اكتسبتها عبر السنين وأخذ التدريبات المكثفة التي تؤهله للحصول على أعلى مستوى من الكفاءة والمهارة، وقدرته الهائلة في التحكم في كافة أعمال الجبس وطريقة استخدامها بطريقة ذكية.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...